Який велосипед не потрібно купляти?

Величезний асортимент створює проблему вибору і це стосується не тільки велосипедів. Як вибрати велосипед? Сталеву раму чи алюміній? Чому ціна відрізняеться більше ніж в три-чотири рази на велосипеди? Як в одному так і в іншому — два колеса, рама, педалі і передачі, так чому ж така різниця в ціні? Чому не можна купляти велосипеди в супермаркеті, на базарі або гіпермаркеті? Про ці та інші питання поговоримо далі на реальному прикладі

Історія з життя

 Захотів хлопець велосипед. Але оскільки йому лінь було самостійно розбиратись, або проконсультуватись із фахівцями, хлопець пішов у найближчий гіпермаркет і купив там красивий, яскравий велосипед. Стильний, на новомодних колесах 29″. Отже привезли йому цей велосипед запакований в коробці. Він дуже радів покупці і одразу ж почав розпаковувати і спробував зібрати велосипед. Слава богу в коробці була інструкція, але виявилось що для сборки велосипеда потрібно не тільки інструкция, а й певний інструмент. Хлопець проявив проявив кмітливість і замість відсутнього інструменту використав плоскогубці і все ж таки зібрав якось велосипед до купи і поїхав кататись. Отже катаючись він почав замічати що шось в велосипеді працює не правильно, а дещо взагалі не працює, із заднього колеса якісь дивні звуки виникають і т.д. І тоді він вирішив звернутись до спеціалістів у веломайстерню. Там його вислухали, але оскільки дистанційно ремонтувати велосипеди ще ніхто не навчився, порадили йому привезти велосипед в майстерню. Ось така передісторія. Отже вхідні данні:
в майстерню привезли велосипед куплений тиждень назад, вартість велосипеда  ~ 3200 грн. середня вартість бюджетного велосипеду відомого виробника — 12 000 грн.

 

Чому така різниця в ціні?

 

Отже, велосипед в майстерні, діагностика виявла:
— шат в передній втулці
— зігнута вісь задньої втулки
— як наслідок розбиті підшипники касети
— ноги амортизаційної вилки просто болтаються в штанах
— гальмівні колодки і ротора вимащені мастилом, яке було видавлене із втулок перетягнутими гайками
— майже всі болти і гайки які закручувались\розкручувались зірвані

 

І це всього на всього за один тиждень експлуатації китайського велосипеда. Таким чином ремонт та заміна зламаних запчастин вартувала власнику 1600 грн це з урахуванням сезонної скидки 25%. Отже, можна сказати, що вартість велосипеда через тиждень його експлуатації становить вже 5200 грн. Як показала практика веломайстерні, обслуговування китайських велосипедів — це безкінечний процес, оскільки китайський метал схоже зроблений з картону, а срок служби дешевих китайських запчастин складає приблизно два тижні активної експлуатації. Як висновок за два місці експлуатації такого велосипеда його вартість обійдеться Вам у вартість нормального фірмового велосипеда. Ми не будемо казати, що фірмові велосипеди не ламаються, але частота обслуговування і ремонту бюджетного фірмового велосипеду в рази менша ніж китайских «велосипедів» з Ашану чи Епіцентру.

Не переплачуйте двічі або ціна\якість!

Візалізація різниці в якості запчастин в велосипедах. Амортизаційна вилка і якість узла фіксації переднього колеса

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кареточний вузол та система шатунів, частина трансмісії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З ліва стан амортизаційної вилки через тиждень експлуатації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Економія повинна бути економною

Основна ціль статті — це візуалізувати різницю між дешевим китайським «велосипедом» і якісними велосипедами нижчого бюджетного рівня. Порівнюючи фотографії окремих вузлів велосипедів можна чітко побачити якість виконання деталей, а про термін їх служби Вам довдеться повірити нам наслово, оскільки з ремонтом і обслуговуванням подібних велосипедів ми зустрічаемось на протязі останніх п’яти років в нашій веломайстерні.

Розробка сайту:WebLamas