Положення «БАР»

Про змагання пригодницькі перегони “Bucovina Adventure Race”

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

1.1. Пригодницькі перегони “Bucovina Adventure Race” (далі – перегони) – некомерційні командні змагання з туризму, які проводяться з метою:

– популяризації здорового способу життя;

– надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам гірського та велотуризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;

– екологічної просвіти через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;

– популяризація гірського району — Буковинського передкарпаття в Україні і за кордоном.

2. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

2.1. Змагання проходитимуть  11-12 травня 2019 року на території Чернівецької області. Точні місця старту та фінішу буде повідомлено додатково командам, які зареєструвались.

2.2. Початок змагань – 11 травня о 11:00.

3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ

3.1. Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснює клуб активного відпочинку «Track&Camp», громадська організація «Гірський Клуб», Компанія «Профмонтаж».

3.2. Відповідальність за підготовку і безпосереднє проведення змагань покладається на Оргкомітет та Головну суддівську колегію (ГСК) змагань.

4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ

4.1. Склад команди – 2-4 учасники включно з керівником.

4.2. Вік керівника команди – 18+.

4.3. Вік учасників – 18+.

4.4. Учасники команд зобов’язані мати групове та особисте спорядження, необхідне для безпечного проходження маршруту відповідно до Додатку 2 положення.
(для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”) мінімум два комплекти спорядження для проходження технічних етапів (один комплект це – cтрахувальна система, 2 петлі самостраховки, 3 карабіни, спусковий пристрій). Рекомендуємо мати рукавиці для роботи з мотузками. Спорядження мусить бути у справному стані і від визнаних виробників.

4.5. Відповідальність за безпеку, здоров’я та життя учасників несе керівник команди.

5. ВИМОГИ ДО КОМАНД

Участь у перегонах беруть команди чисельністю від 2 до 4 осіб. Кожному члену команди на момент початку перегонів має виповнитися 18 років. Особам до 18 років дозволяється брати участь лише у команді разом з одним з батьків.

Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

Обов’язково кожен член команди має підписати розписку .

6. ПРОГРАМА ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

6.1.  Програма змагань

10 травня (п’ятниця)

З 17:00 – заїзд учасників на стартову галявину, розташування, реєстрація;

11 травня (субота)

7:00 – урочисте відкриття змагань у м Чернівці;

8:00 – нарада керівників команд з ГСК

11:00 – старт змагань;

до 00:00 – фініш команд.

13 травня (неділя)

11:00 – фініш команд.

12:00 – 13:00 – нагородження команд, закриття змагань, роз’їзд учаників

6.2. Після реєстрації команда отримує фотоопис контрольних пунктів (КП), карту та легенду змагань та мультифункціональну пов’язку

6.3. О 7.00 11 травня команди у повному складі шикуються для офіційного відкриття змагань.

6.4. Змагання проводяться у трьох заліках:

«ТРЕК» — пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму ;

«ВЕЛО» — велосипедна, пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму

«ХАРД» — дистанція із змішаним рухом (велосипед, сплав, трек) орієнтування, техніка гірського туризму (контрольний час 24 години)

6.5. Контрольний час у всіх заліках крім «ХАРД» становить 12 годин.

6.6. Вид змагань – орієнтування за вибором. На полігоні змагань встановлена певна кількість контрольних пунктів, кожен з яких має свою вартість у балах. Команди проходять КП в довільному порядку протягом визначеного контрольного часу.

6.7. Команди до завершення контрольного часу повинні прибути в попередньо оголошене місце фінішу. За перевищення контрольного часу команда втрачає по 1 балу за кожну хвилину перевищення.

6.8. При подоланні дистанції змагань команда зобов’язана:

—       пересуватись тільки пішки (у заліку «ТРЕК»), або на велосипедах чи пішки (в заліку «ВЕЛО»); за використання інших способів пересування команда дискваліфікується із змагань;

—       сфотографуватись повним складом (за винятком фотографа) з усім спорядженням на всіх контрольних пунктах, які вона взяла;

—       виконати відповідні завдання на окремих КП (умови виконання та оцінювання завдань будуть повідомлені додатково командам, які зарееструвалися).

6.9. Поділ команди на групи під час проходження дистанції змагань забороняється.

6.10. Сходження учасників можливе тільки на КП, де є інструктори.

 

7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

7.1. Переможці визначаються на основі перевірки фото команд з КП та суддівських протоколів із етапів.

Підсумки підводяться окремо за всіма заліками.

Результат команди визначається за сумою балів, набраних за пройдені КП, мінус штрафні бали за перевищення контрольного часу. Краще місце займають команди, що мають більший сумарний результат. При рівності результатів перевага віддається команді,  в якої менший час проходження дистанції. При однаковій кількості балів та часу проходження дистанції вище місце посідає та команда, яка показала кращий результат при виконанні завдань на КП з суддями.

7.2. Команда, в якої зійшов 1, або більше учасників,в заліку йде після команд, які фінішували в повному складі.

7.3. Фото-звіт подається Оргкомітету одразу після фінішу змагань. За неподання фото-звіту, команда дискваліфікується з змагань.

7.4. Крім визначення переможців в основних заліках за підсумками змагань, проводиться конкурс на краще фото і звіт.

7.5. Нагородження переможців відбудеться після фінішу.

8. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ

8.1. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях.

8.2. Розміщення учасників проводиться у польових умовах з використанням власних палаток, спальних мішків і килимків.

9. ЗАЯВКИ ТА ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ КОМАНДАМИ

9.1. До 1 травня 2019 року включно в Оргкомітет змагань подається:

—       реєстрація команди в он-лайн формі на сайті змагань http://bar.cv.ua/race/#register , незворотний внесок у розмірі 300 гривень з кожного учасника команди (При умові реестрації з 1 березня 2019 року до 15 березня 2019 року, вартість стартового внеску складає 300 грн з особи. З 16 березня до 15 квітня, вартість стартового внеску складає 350 грн. З 16 квітня до старту змагань вартість стартового внеску складає 4о0 грн.

А також за умови реєстрації команди з 3-4 учасників і одноразовій оплаті за всіх учасників команди, Ви отримуєте знижку в розмірі 10 % + додаткову карту змагань в стартовий комплект.).

Реквізити для перерахування внеску буде повідомлено додатково.

9.2. У день заїзду 10 травня 2019 року команди подають в ГСК змагань такі документи:

—       іменну заявку за встановленою формою (Додаток )

—       страховий поліс від нещасних випадків на кожного учасника дійсний на час змагань;

—       паспорти учасників.

10. ПРИКІНЦЕВІ ТВЕРДЖЕННЯ

10.1. За  порушення  цього Положення  суддівська колегія може дискваліфікувати команду і усунути її від заліку.

10.2. Оргкомітет змагань має право вносити в положення потрібні зміни, за умови доведення цих змін учасникам завчасно до старту.

 

Додаток

Спорядження (обов’язково)

Для проходження дистанції та технічних етапів необхідне наступне спорядження:

– карта змагань (одна карта на команду видається на старті), компас,

– ліхтарики і запасні батарейки (на кожного учасника), мед.аптечка, продукти харчування,

– цифровий фотоапарат зі спалахом >4MP та usb шнуром для скачування фотографій на фініші,

– один мобільний телефон на команду (рекомендовано “Київстар”, “Водафон”, все інше в горах не тягне),

– (для класу “ВЕЛО”) велосипеди (обов’язково фара і задній ліхтар), рем.набір, велошоломи, один велозамок на команду

—  (для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”) мінімум два комплекти спорядження для проходження технічних етапів (один комплект це – cтрахувальна система, 2 петлі самостраховки, 3 карабіни, спусковий пристрій). Рекомендуємо мати рукавиці для роботи з мотузками. Спорядження мусить бути у справному стані і від визнаних виробників.

 

Можливі технічні етапи (тільки для класів “ТРЕК” та “ВЕЛО”)

– навісна переправа;

– переправа по паралельних перилах;

– спуск по вертикальних перилах;

– траверс схилу;

– підйом по вертикальних перилах (пристрій для підйому буде видаватися суддями на етапі).

 

Рекомендоване спорядження

– гермомішок для фотоапарата/мобільного телефона.

– відповідний одяг (термобілизна, дощовик). Пам’ятайте, що погодні умови в горах можуть бути дуже складні.

– штани (на шляху будуть кущі, ожина, жереп).

– гроші, для самостійного добирання до цивілізації, в разі незапланованого сходу з дистанції. Для прикладу, ви можете опинитись в іншій області, і щоб добратися до базового табору дорогами, вам треба буде проїхати навколо 150 км.

 

Аптечка (обов’язково)

– Серцеві (нашатир, валідол). Нашатир при втраті свідомості, валідол при серцевих болях.

– Знеболюючі (анальгін/німесил)

– Перекис водню (для промивання глибоких ран)

– Бинт медичний стерильний

– Пластир

Рекомендовано

– Бинт еластичний

– Знеболююча мазь (фаст-реліф). Проти болей та спазмів в м’язах.

– Бактерицидні засоби (йод/зеленка/бальзам).

 

Реквізити для перерахування внеску:

Василевський Олександр Олександрович, картковий рахунок в Приватбанку 5167 9855 6077 4689. Оплатити можна в будь-якому відділені Приватбанку через касу або термінал (вибравши послугу “Поповнення картки по номеру”). Після оплати треба вислати на скриньку змагань bucovina.race@gmail.com скан чеку (тема листа: “вкладка_назва команди”). Чек потрібно зберігати і мати під час реєстрації на місці змагань 11 травня. У день заїзду 10 травня 2019 року команди подають такі документи:

– іменну заявку Додаток;

– страховий поліс від нещасних випадків на кожного учасника, дійсний на час змагань;

– паспорти учасників.

Розробка сайту:WebLamas